tisdag 13 oktober 2009

Mutter...

Det är något som söndrar första sidan i min blogg. Lägger jag in en avslutande div-tag på rätt ställe så blir det rätt. Men jag har inte petat bort den, så då borde den ju inte heller behöva vara där? Right? Jag har jagat felet helt för länge i natt...

Det gör gott att sova på saken...
Jag kom på att felet ju måste sitta i ett inlägg eftersom den andra sidan fungerade rätt. Eftersom felet inte syntes på en enskild bloggpostning så gissade jag att det hade nåt med min "Mera bak" länk att göra. När jag sen listat ut vilket inlägg det gällde så var det rätt enkelt att gå in i inläggets HTML och kolla. Och visst sjutton hade ju inläggsredigeraren plockat in brytningen innanför en DIV-tag, så den söndrade HTML:en när den bröt där på första sidan. Lätt fixat, som för det mesta, när man visste var problemet låg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar